Главная » Блог та Новини » "Розумні" CMS цифрової реклами

Розумні CMS цифрової реклами

Цифрові технології правлять світом і це аж ніяк не метафора. Сьогодні в громадському транспорті рідко зустрінеш пасажира зі звичайною паперовою книгою, частіше з електронною книжкою або мобільним гаджетом. Дошки оголошень в офісних компаніях також втратили свою актуальність їх замінюють групові чати в месенджерах. Книги з целюлози і офісні дошки оголошень стали винятками, що підтверджують правила.

Те ж саме відбувається і в світі зовнішньої реклами. Економічно вигідні бігборди та сітілайти, що контрастують з цифровими світлодіодними екранами, тільки підтверджують ефективність і практичність цифрових носіїв.

І правда розміщувати рекламу на бігборді, по-перше, занадто багато роботи, а по-друге, дорого. І це без урахування виготовлення самого контенту, яке також варто часу і грошей. Цифрова реклама не вимагає великих витрат часу на виробництво контенту, а перенесення матеріалу на носій займає лічені хвилини.

Ще один важливий фактор, який грає роль в сприйнятті реклами споживачем відповідність контенту обставинам. Ефект впливу реклами на підсвідомість посилюється, якщо реклама подана, як то кажуть, в потрібному місці в потрібний час. Наприклад, реклама напою краще сприймається в жарку погоду, а реклама гарячого чаю в дощ або сніг.LED екрани і необхідне програмне забезпечення дозволяють моментально замінити контент на більш актуальний, і в цьому аспекті перевага цифрового носія перед бігбордом очевидно.

Крім того, нинішні цифрові системи оснащені цілим рядом корисних функцій, серед яких самодіагностика і самостійна відправка звітів про несправності в центр управління. Для усунення дефектів зображення на бігборді необхідні, знову-таки, час, зусилля і витрати. У разі несправності медіаекрана сигнал моментально надходить в центр управління, де в залежності від характеру проблеми приймається рішення або усунути неполадку віддалено, або оперативно виїхати і усунути несправність безпосередньо на місці.

До всіх перерахована гідність цифрової реклами додається її невисока вартість. Так, в США ціна за тисячу показів рекламного ролика становить всього 74-75 центів, тоді як за банер в Інтернеті доведеться заплатити 7 доларів, а за рекламу на ТБ до 25 доларів.

Компанія “Світлосила” робить цифрову рекламу доступною для українського ринку. Наше обладнання не поступається за якістю закордонним аналогам, а найкраще підтвердження кваліфікації наших фахівців відгуки вдячних клієнтів.