Главная » Корисна інформація » Окупність екрану

ОКУПНІСТЬ LED ЕКРАНУ ВІД КОМПАНІЇ Світлосила

За статистикою це найбільш часто задається питання покупців LED екранів. Інвестори та компанії, що займаються зовнішньою рекламою, розуміють, що використання світлодіодних екранів в багатьох сферах – це найбільш ефектний і зручний спосіб. Але коли ж покупка повністю себе окупить?

Скільки часу буде потрібно, щоб світлодіодний екран окупився?

Ми любимо конкретику, тому пропонуємо Вам цифри та розрахунки, які покажуть економію і переваги використання екранів, а також терміни їх окупності. Для цього ми проаналізували ринок зовнішньої реклами, і ось які показники ми отримали.

Найпопулярніший розмір білборда, що встановлюється на вулиці, становить 6х3 метра. Щоб замовити рекламну площу з такими розмірами на місяць необхідно заплатити близько 5 000 грн. Це і є заробіток рекламних компаній, які на місяць на цьому місці можуть повісити рекламу всього одного клієнта. Але як бути з іншими замовниками, які також хотіли б замовити саме цей рекламний щит?

Зазвичай таким клієнтам пропонують інші місця розміщення, але не завжди вони підходять для реклами й просування того чи іншого продукту. Чекати, як правило, клієнти не хочуть і звертаються в інші компанії. Таким чином, реальний дохід йде в іншу фірму. А можливо власник рекламної компанії втрачає не тільки прибуток, але і постійного клієнта.

большой наружный led экран на фасаде торгового центра
большой наружный led экран в киеве

Що ж дасть світлодіодний екран, встановлений на місце звичайного рекламного щита? Такий варіант реклами може замінити 30 звичайних білбордів, зберегти старих клієнтів і примножити нових. І, звичайно ж, отримати хороший прибуток всього з одного рекламного місця.

А тепер про все і в цифрах. Використовуючи для реклами світлодіодний екран, компанія продає так зване ефірний час. Ролики постійно повторюються, один блок займає 5 хвилин. Одне відеопропозиція триває від 10 до 20 секунд, тобто за час одного ефірного блоку можна прорекламувати 30 компаній. Помноживши це число на вартість розміщення реклами в певному місці, отримуємо дохід.

Основні переваги реклами, розміщеної на екрані:

  • Відеоролик більш інформативний і чіпляє, а витрати на його виготовлення менше, ніж виробництво банера.
  • Експлуатація екрану більш зручна, нема потреби постійно робити демонтаж старої реклами та монтаж нової.
  • З огляду на попередній пункт, нема потреби мати в компанії штат монтажників, які виробляють наклеювання реклами.
  • Розміщення інформації на екрані проводиться через Internet.
  • Динамічні та яскраві відео матеріали будуть найкращою рекламою продукту або послуги.

А тепер розрахуємо окупність одного екрану. Світлодіодний екран хорошої якості й розміром 600 х 300 см. варто приблизно 450 000 грн. Зверніть увагу, що ціна приблизна і може змінитися до моменту розміщення інформації. Витрати на документацію, конструкцію і монтаж екрану складають близько 85 000 грн. Купівля й установка обійдеться в 535 000 грн. Витрати на електроенергії. Такого екрану будуть стояти приблизно 10 000 грн. у місяць.

Окупаемость LED экранов

Якщо взяти ціну за розміщення одного ролика – 8 640 грн. в місяць, в перший місяць залучити 10 клієнтів, а наступні додавати по 5 нових, досягнувши максимальної позначки в 30 замовників, то окупити покупку екрану можна через 6 місяців. Це  можна подивитися в табличці, представленої поруч.

Зверніть увагу на те, що дані розрахунки приблизні й не є бізнес-планом. Вартість екрану може бути різною, як і вартість послуги з надання місця під рекламу. Якщо Вам необхідні точні розрахунки, зверніться до наших фахівців.

Щомісячний дохід з продажу реклами Витрати Результати доходів
1-й місяць / 86400 535000 -448600
2-й місяць / 129600 10000 -329000
3-й місяць / 172800 10000 -166200
4-й місяць / 216000 10000 39800
5-й місяць / 259200 10000 249200
6-й місяць / 259200 10000 249200