Ми любимо конкретику, тому пропонуємо Вам цифри та розрахунки, які покажуть економію і переваги використання екранів, а також терміни їх окупності. Для цього ми проаналізували ринок зовнішньої реклами, і ось які показники ми отримали.
Найпопулярніший розмір білборда, що встановлюється на вулиці, становить 6х3 метра. Щоб замовити рекламну площу з такими розмірами на місяць необхідно заплатити близько 5 000 грн. Це і є заробіток рекламних компаній, які на місяць на цьому місці можуть повісити рекламу всього одного клієнта. Але як бути з іншими замовниками, які також хотіли б замовити саме цей рекламний щит?
Зазвичай таким клієнтам пропонують інші місця розміщення, але не завжди вони підходять для реклами й просування того чи іншого продукту. Чекати, як правило, клієнти не хочуть і звертаються в інші компанії. Таким чином, реальний дохід йде в іншу фірму. А можливо власник рекламної компанії втрачає не тільки прибуток, але і постійного клієнта.