Зовнішня або, як її ще називають, «Вулична реклама», мабуть, найвигідніший і популярний вид реклами. Пов’язано це з тим, що даний формат дозволяє розміщувати цікаво подану інформацію про пропонований продукт, що без сумніву не залишиться непоміченим споживачем. А що може зацікавити перехожих більше, ніж яскраво подана на динамічному LED екрані інформація?
Ще одним плюсом розміщення інформаційного блоку про товар або послугу на власному світлодіодному екрані є те, що крім інформаційної та рекламного навантаження, є ще й естетична функція. Такого роду інформ-щити роблять життя людей більш яскравим, дозволяючи ненадовго відірватися від власних проблем і турбот. Що в комплексі створює у перехожих ефект легкого і ненав’язливого сприйняття.
Підприємці усього світу вже давно усвідомили, що можливості подачі PR матеріалу на будь-якому динамічному носії обмежені лише фантазією маркетологів, які створюють рекламно-інформаційні блоки або ролики. Яскравим тому прикладом є такі міста як Лас-Вегас, Нью-Йорк або Токіо.
Створити високоякісний промо-ролик і показати його тисячам людей в день, за допомогою вуличного LED екрану – гарантія успішної PR компанії!