Главная » Гарантія

Гарантійне обслуговування LED продукції

Ми пропонуємо комплексне гарантійне обслуговування техніки. На вибір клієнта надається два варіанти: обслуговування в магазині, де була здійснена покупка або в сервісному-центрі.

Зверніть увагу, що для того, щоб гарантія діяла, і не виникло проблем, краще скористатися послугами монтажу в нашій компанії. Інакше при неправильному монтажі і пошкодженні екрану з вини покупця гарантія не дійсна. Наші фахівці знають всі тонкощі монтажу, виробляють його недорого і максимально надійно. При наявності захисних пломб і своєчасному обслуговуванні екранів, регламентованому техпаспортом, гарантія дійсна до 2 років.

Особливості гарантійного обслуговування

  1. Тривалість гарантійного терміну вказана в талоні, починається з дня покупки екрану.
  2. Якщо в процесі використання екран поламався, і період гарантії ще не закінчився, то покупцеві надають безкоштовний ремонт або при необхідності заміну екрану.
  3. Ремонт повинен бути зроблений протягом 30 днів, але зазвичай роботи зроблені набагато раніше. Доступ до екрана надає покупець, особливо в разі висотного розміщення.
  4. Якщо виріб поламалося з вини покупця або ж на екрані видно сліди несанкціонованого розкриття і самостійна заміна деталей, не покриваються гарантією .Якщо в установці та підключенні екрану використано не фірмові компонент та програмне забезпечення, то в більшості випадків гарантія не поширюється на таку техніку, якщо іншого не вказано в документації.

Щоб гарантія діяла протягом усього періоду, обов’язково необхідно проходити технічне обслуговування. У документації до приладу вказано кількість ТО, покупець сам записується та забезпечує її. При виникненні поломки або проблем з екраном, причину визначають фахівці компанії. Але за бажанням покупця можна провести незалежну експертизу.