Гарантійне обслуговування LED продукції
Ми пропонуємо комплексне гарантійне обслуговування техніки. На вибір клієнта надається два варіанти: обслуговування в магазині, де була здійснена покупка або в сервісному-центрі.
Зверніть увагу, що для того, щоб гарантія діяла, і не виникло проблем, краще скористатися послугами монтажу в нашій компанії. Інакше при неправильному монтажі і пошкодженні екрану з вини покупця гарантія не дійсна. Наші фахівці знають всі тонкощі монтажу, виробляють його недорого і максимально надійно. При наявності захисних пломб і своєчасному обслуговуванні екранів, регламентованому техпаспортом, гарантія дійсна до 2 років.
Особливості гарантійного обслуговування
- Тривалість гарантійного терміну вказана в талоні, починається з дня покупки екрану.
- Якщо в процесі використання екран поламався, і період гарантії ще не закінчився, то покупцеві надають безкоштовний ремонт або при необхідності заміну екрану.
- Ремонт повинен бути зроблений протягом 30 днів, але зазвичай роботи зроблені набагато раніше. Доступ до екрана надає покупець, особливо в разі висотного розміщення.
- Якщо виріб поламалося з вини покупця або ж на екрані видно сліди несанкціонованого розкриття і самостійна заміна деталей, не покриваються гарантією .Якщо в установці та підключенні екрану використано не фірмові компонент та програмне забезпечення, то в більшості випадків гарантія не поширюється на таку техніку, якщо іншого не вказано в документації.
Щоб гарантія діяла протягом усього періоду, обов’язково необхідно проходити технічне обслуговування. У документації до приладу вказано кількість ТО, покупець сам записується та забезпечує її. При виникненні поломки або проблем з екраном, причину визначають фахівці компанії. Але за бажанням покупця можна провести незалежну експертизу.